Saturday, February 13, 2010

Kaunis naine.

Delfi naisteka foorumi müstikanurgas avaldatud kogemused.

Autor: angelina
Aeg: 11-14-09 15:40

Kunagi nägin vaimu, kes oli väga kaunis naine. Ei ole segane, sest üks inimene nägi veel, nats teisel ajal. Kirjeldas täpselt sama naist.
Alguses mõtlesin küll, et mõistus, tule koju..
Suhteliselt uus maja, aga kunagi asus/laius minu teada selle koha peal soo. Vesine pinnas talletab väga hästi informatsiooni. Ajastut ei oska öelda. Pigem ajatu. Ilus pikk valge kleit oli seljas. No kui hästi mõelda (nüüd juba kipub ununema, ähmasemalt meeles), siis 21. sajandi ballikleit just ei olnud.
Heledad pikad juuksed, sale. Nägu enam ei mäleta, aga meeles on, et väga kena oli. Seisis nagu inimene sinu kõrval seisab. Reaalselt katsutav. Tema toetus õrnalt seina najale. Nooremapoolne, ca kuni 30. juuksed olid lahti, rinna peale heidetult õrnalt. Ma küsisin temalt eneselegi ootamatult midagi või pigem ütlesin talle ühe lause- siin ei ütle, nagu oleks teda ära tundnud (tegelikult ei tundnud), aga ta ei vastanud. Ei tea, kust ma selle julguse võtsin. No halb ta ei olnud, sest ta ei teinud midagi meile. Ma ise arvan seda, kas ta mind nägigi.. vb maailmad jälle "ristusid" korraks, oli ainult mulle nähtav. Ei olnud läbipaistev. Nagu sina, vaata end. või mina.
Igatahes midagi/kedagi ma ikkagi nägin, sest ma ei oskaks teda ette kujutada, sest mul puudub väiksemgi kunstianne jms. Räägin nii, nagu oli, külmalt ja andetult. Aga teine inimene, kes teda kohtas paar korda, nägi naist kõndimas. Imelik see maailm. Ma ei saa kahjuks lähemaid nüansse rääkida.

No comments: